2010-11-18

God morgon !

Nu ska jag snart springa på lektion, Har Matte C.. Fy och blä..

Men jag har suttit och funderat på en del under morgonen, Jag tror inte riktigt att jag förstår hur bra mitt liv är. Jag har världens underbaraste föräldrar både mamma och pappa är helt underbara människor. Vilken underbar släkt jag har, alla helt underbara människor jag har runt mig. Alla mina kompisar, jag vet inte vad jag skulle göra utan er.
Det är alla runt omkring mig som får mig att känna mig bra igen, hur nere eller ledsen jag än är.
Ni är verkligen de bästa i hela välden ! Jag älskar er  <3



(Skolavslutningen i sommras)
Elin berg, Alexandra Olsson, jag och Ida åhlgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback