11-11-10

Ja, som sagt blev det inte så mycket jag bloggade jag sa ju det ! :P
Men under en period så har det varit väldigt mycket med skolan, kärleken och mycket mer.. Har inte direkt haft varken orken eller viljan att skriva. Men nu ska jag verkligen förbättra mig jag lovar ! :)

Idag har jag varit i skolan och vi hade jätte lång kemi lektion idag och för första gången så förstod jag verkligen ! *Skit Glad * :D Sen efter skolan så åkte jag, ida och alex in till stan :)
Jag är så otroligt trött så det blir nog att sova snart, jag mår inte så bra tror att jag börjar bli sjuk men det får inte hända för imorgon är det lillerudsfest ! ;)
Men jag skriver lite mer imorgon igen ! :)
Hej då


Mikaela och Emelie på kemin

Vårat fina labbresultat ! Fint va ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback