2010-12-15

Hej igen

Idag har jag när jag kom från lunchen kommer en ledsen Elin, hon hade fått Amandas axel mitt på strupen.. så hon hade tappat luften och hade jätte ont :( Så när skolan va slut kom hon och frågade mig om jag kunde följa med till sjukhuset och kolla så då åkte vi iväg. Efter många om och men fick vi ett svar från rådgivningen vart vi skulle vara ( jäklar va dom ska göra allt komplicerat ! ) Rådgivningen sa att hon skulle åka in och kolla direkt, men när vi pratade med dom på sjukhuset så ville dom vänta tills imorgon. Men stöniga som vi är så skulle vi in idag. När vi väl va inne så kollar dom Elin och vi fick reda på att hon hade en blödning på någon slags ficka i halsen.. Så dom ville ha kvar henne över natten för observation (Smarta som sa att vi skulle komma in imorgon?! ) Men Elin vägrade självklart att sova kvar där så jag lovade läkaren att hon skulle sova brevid mig och väcka mig om det blev något så vi fick åka in. Sen fick hon en tid hos röntgen så vi åker dit imorgon vid 9 så dom får ta en bättre titt :) Efter sjukhuset åkte vi till bergvik och köpte glass men påvägen dig så tyckte jag att bilen lät väldigt konstigt.. Så jag gick ut och kollade så märkte jag att alla muttrar på däcket va lösa.. Så det va bara att åka hem till mormor och skruva fast det..
Så nu ska vi äntligen sova, hoppas bara att det inte blir krångel med Elin inatt :(

God natt på er !

Elin och jag nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback