2010-12-08

Ja då är det onsdag igen, Jäklar va tiden går fort ! Snart ska men hem igen :)
Hade nyss Matte prov och jag tror att det gick ganska bra för en gångs skull men jag förstår mig fortfarande inte riktigt på logaritmer ! Fy och blä..
Men nu ska vi ha idrott sen slutar jag för dagen, Senare ska jag ner till stallet och ta in Julle för Ida slutar så sent :) Men det är ju bra för mig, då får jag mysssa lite ;)
Nej nu måste jag börja klä på mig idrottskläderna  :) Ska ta det väldigt lugnt idag eftersom att jag har varit sjuk så länge, men man gör ju alltid sitt bästa ! :)
Hej då så länge !

Mamma och pers bröllop

Familjen +Kikki och Daniel
Felicia, Wictoria, jag, Kikki, Mamma, Per, Daniel, Daniel, Christoper, Dennis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback